Соціальна підтримка вразливих категорій населення – важливий напрям діяльності органів влади усіх рівнів
Одним з видів такої підтримки є соціальні виплати для законодавчо визначених категорій населення, що гарантуються державою, незважаючи на повномасштабну війну, яка триває в країні третій рік.
На Полтавщині дана тематика не носить масовий проблемний характер і частка цих питань в загальному масиві звернень становить лише 5 відсотків.
Так, з 3 тисяч звернень, які опрацьовані фахівцями Обласного контактного центру від початку року, близько 150 стосувалися соціальних виплат.
Традиційно, певний сплеск активності серед заявників спостерігається на початку року, коли кошти можуть зараховуватися на карткові рахунки їх отримувачів на кілька днів пізніше, ніж зазвичай. Саме на січень припадає більше половини дзвінків та звернень з такими питаннями.
Процес призначення соціальної виплати умовно можна розділити на кілька етапів: опрацювання пакету документів в органах соцзахисту, призначення виплат, надходження коштів, отримання відмови. І щомісячно оператори контактного центру фіксують практично ідентичну кількість звернень щодо кожного з цих етапів.
Основна категорія заявників залишається традиційною – особи з інвалідністю, малозабезпечені та одинокі, багатодітні родини, внутрішньо переміщені громадяни унаслідок збройної агресії тощо.
Найбільш активними є мешканці великих міст: Полтави, Кременчука, Лубен, Миргорода.
За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи структурних підрозділів обласної військової адміністрації для проведення перевірки дотримання норм законодавства при розгляді відповідного пакету документів від заявників, що претендують на призначення виплат, розміру отриманих ними коштів та підстав наданої відмови.
Робота в цьому напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.