У Котелевській громаді відкрили інклюзивні кімнати
У Котелевському інклюзивно-ресурсному центрі відкрили кімнати сенсорної інтеграції та фізичної реабілітації. В них надаватимуть підтримку дітям із особливими освітніми потребами.
Голова Котелевської громади Тетяна Корост зауважила, що відтепер діти, які потребують підтримки, матимуть змогу отримати її на місці, там, де вони проживають і навчаються. Їм не треба їхати в районні, обласні центри. Відкриття такого закладу – важлива подія для всієї громади, – розповіла Тетяна Корост. – Протягом усього періоду нас супроводжували партнери. У приміщені зробили ремонт, звичайно, в процесі ще будемо вносити корективи. Створювати якісні та комфортні умови для дітей – наше спільне завдання».
Розширення центру дасть можливість дітям краще адаптуватися в суспільстві.
«У закладі застосовують індивідуальний підхід до кожного учня. Діти не повинні відчувати бар’єрів, як під час уроків, так і в спілкуванні. Важливо, щоб із ними спілкувалися зрозумілою їм мовою. Тому створення таких закладів дає можливість дітям соціалізуватися, – зауважив заступник начальника ОВА Антон Чубенко. – Спільними зусиллями створюємо сприятливе освітнє середовище для наших дітей, навіть у складних реаліях. Громада не повинна зупинятися на досягнутому, тож наступним кроком буде участь у новому грантовому проєкті».
У Центрі можна отримати консультацію спеціаліста, з дітьми проводитимуть заняття за допомогою новітнього обладнання.
«Такі центри є дуже цінними для нас і наших дітей. Тут працюють педагоги із великим серцем. Донька із задоволенням приходить сюди і дуже засмучується, якщо пропускає заняття», – розповіла мама вихованки закладу Олена Чернега.
Кімнати облаштували за кошти міжнародних партнерів. Громада взяла участь у проєкті Міжнародної організації з міграції «Людський вимір – інклюзивні дані для стабільності та розвитку». Інвестиції – 25 тисяч доларів США. На них закупили спеціальне обладнання. Котелевський інклюзивно-ресурсний центр діє в громаді 5 років. Наразі в ньому отримують освітні та реабілітаційні послуги 68 дітей.