A A A K K K
для людей з вадами зору
ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Полтавська область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 06.02.2024 14:36
Кількість переглядів: 530

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД-КЕРНЕЛ ГРУП" 00373907  інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 36007, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛ.МАРШАЛА БІРЮЗОВА, будинок 17 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.  Планована діяльність полягає у видобуванні підземної води з артезіанської свердловини №2, що розташована на території ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД - КЕРНЕЛ ГРУП», за адресою: 36007, м. Полтава, вул. Решетилівська, (до перейменування – Маршала Бірюзова) 17, (тел: 0532-519-555), з метою додаткового господарсько – побутового, питного та виробничого водозабезпечення підприємства.

Технічна альтернатива 1. Планована діяльність передбачає видобування корисної копалини - підземної води з артезіанської свердловини №2, що розташована на території ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД - КЕРНЕЛ ГРУП», в максимальному обсязі 1800 м3/добу. Артезіанська свердловина №2 пробурена на глибину 740,0 м. та обладнана необхідним водозабірним устаткуванням, видобування води здійснюватиметься на альб – сеноманському водоносному комплексі. Вода із артезіанської свердловини №2 підійматиметься за допомогою глибинного багатоступінчатого насосу, облік води здійснюється крильчастим водолічильником. Територія водозабірної споруди облаштована та повністю підготовлена до подальшої експлуатації підприємством.

Технічна альтернатива 2. Технічна альтернатива 2 розглядалась у забезпеченні підприємства додатковим водозабезпеченням за рахунок привозної води на договірних умовах, але у зв'язку з значними обсягами використання води в технологічному процесі, виникає необхідність у відведені додаткових площ для розміщення резервуарів для зберігання привозної води, що в свою чергу потребує відведення додаткової земельної ділянки, а також суттєво впливатиме на собівартість виготовленої продукції. Тому технічна альтернатива 1 є найкращим варіантом для планової діяльності, ефективною, як з економічної так і з технологічної точок зору.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Полтавська обл. Полтава Київський вул. Решетилівська, (до перейменування – Маршала Бірюзова) 17

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Полтавська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності:

територіальна альтернатива 1. Полтавська обл. Полтава Київський Планована діяльність здійснюватиметься на території ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД - КЕРНЕЛ ГРУП» за адресою: 36007, м. Полтава, вул. Решетилівська, (до перейменування – Маршала Бірюзова) 17, на існуючій та спланованій території, на земельній ділянці, що використовується на умовах оренди земельної ділянки, за кадастровим номером 5310136400:10:005:0138, з цільовим призначенням - землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Місце провадження планованої діяльності:

територіальна альтернатива 2. Полтавська обл. Полтава Київський Не розглядалась у зв’язку з тим, що планована діяльність здійснюватиметься на території діючого підприємства ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД - КЕРНЕЛ ГРУП» за адресою: 36007, м. Полтава, вул. Решетилівська, (до перейменування – Маршала Бірюзова) 17, на земельній ділянці, що надана підприємству на умовах права оренди.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Реалізація рішень провадження планованої діяльності впливатиме на поліпшення загальної соціально-економічної ситуації в регіоні шляхом поповнення місцевого бюджету за рахунок сплати податків за спеціальне водокористування.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планована діяльність передбачає видобування корисної копалини - підземної води з артезіанської свердловини №2, в максимальному обсязі 1800 м3/добу, з метою додаткового господарсько – побутового, питного та виробничого водозабезпечення підприємства. Географічні координати свердловини: -за СК Pulkovo- 42 – Пн.Ш. 49ᵒ35'48" Сх.Д. 34ᵒ31'16" -за СК WGS-84 – Пн.Ш. 49ᵒ35'47.76" Сх.Д. 34ᵒ31'09.79" Глибина артезіанської свердловини №2 становить 740,0 м. Артезіанська свердловина №2 закріплена обсадними трубами: Д=630,0 мм від 0 до 10м Д=426,0 мм від 0 до 330м Д=324,0 мм від 309 до 560м Д=168,0 мм від 392 до 632м Від глибини 632 м до глибини 740 м артезіанська свердловини обсадними трубами не закріплена. Необсажений простір затампонований природною породою та кварцитом фільтрувальним фракції 0,8-3,0 мм. В артезіанській свердловині встановлені два сітчасто- дротяні фільтри в інтервалі 568м-606м та 614м - 622 м., від глибини 622 м до 632 м встановлено відстійник. Дебіт виміряний артезіанської свердловини 2448 м3/добу, рекомендований 2400 м3/добу.

З метою забору підземної води встановлено глибинний багатоступінчатий насос, а облік обсягу забору підземної води здійснюється крильчастим водолічильником. Належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, та підлягають оцінці впливу на довкілля (відповідно до ст.3, ч.3, п.3 та п.13, Закону України «Про оцінку впливу на довкілля») - видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; - господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з вимогами законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарно-гігієнічних нормативів, радіаційного контролю тощо. Для підтримання належного екологічного стану навколишнього природного середовища передбачені наступні обмеження:

-дотримуватись нормативів та вимог чинного природоохоронного законодавства;

- забір підземних вод здійснювати при наявності дозволу на спеціальне водокористування;

- дотримуватись вимог організації зони санітарної охорони свердловини; -дотримання правил пожежної безпеки;

- дотримання умов спеціального дозволу на користування надрами;

- дотримання умов та лімітів забору підземних вод відповідно дозволу на спеціальне водокористування.

щодо технічної альтернативи 2. Не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1. - розмір зони санітарної охорони свердловини; - протипожежні розриви між будівлями та спорудами.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.

Місце розміщення планованої діяльності обумовлене місце розташуванням діючого підприємства ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД - КЕРНЕЛ ГРУП» за адресою: 36007, м. Полтава, вул. Решетилівська, (до перейменування – Маршала Бірюзова) 17.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1. - встановлення розміру зони санітарної охорони свердловини. - забезпечення раціонального використання природних ресурсів. Інженерна підготовка території не передбачається, територія спланована на території розміщуються існуючі будівлі та споруди

щодо технічної альтернативи 2. Не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1. Артезіанська свердловина №2 знаходиться в межах земельного відводу підприємства, територія підприємства огороджена.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1. Клімат і мікроклімат – вплив не передбачається, зміни клімату та мікроклімату не передбачається. Атмосферне повітря – викиди забруднюючих речовин від експлуатації артезіанської свердловини №2 не здійснюватимуться. Геологічне середовище (надра) – забір підземних вод здійснюватиметься відповідно до встановленого ліміту забору підземних вод дозволом на спеціальне водокористування, вплив на геологічне середовище та надра буде на допустимому рівні. Водне середовище – допустимий вплив. Дотримання вимог зон санітарної охорони свердловини у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 158.12.1998 № 2024 «Про правовий режим зон санітарної охорони водних об’єктів» та відповідно ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання, зовнішні споруди та мережі», дотримання умов спеціального дозволу на користування надрами, дотримання умов та ліміту забору підземних вод відповідно дозволу на спеціальне водокористування забезпечить вплив на водне середовище на допустимому рівні. Скид забруднюючих стічних вод у природні водні об’єкти відсутній та не передбачається. Ґрунт - під час експлуатації порушення та забруднення ґрунту не передбачається. Рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти – в зоні експлуатації об’єкта планованої діяльності відсутні об’єкти природно-заповідного фонду, зони рекреації, культурного ландшафту, об'єкти Смарагдової мережі та екологічної мережі, шляхи міграції тварин. Шум, вібрація – шумове забруднення та вібрації від роботи насосного обладнання не перевищуватиме допустимих рівнів. Відходи – зберігання відходів здійснюється у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки, управління відходами регулюватиметься вимогами Закону України «Про управління відходами». Навколишнє соціальне середовище - впровадження планової діяльності сприятиме збільшенню поповнення місцевого бюджету за рахунок сплати податків за спеціальне водокористування. Техногенне середовище – експлуатація планованої діяльності не спричинить порушення навколишнього техногенного середовища. Культурна спадщина - вплив відсутній. В районі розміщення об'єкту планованої діяльності відсутні пам’ятки архітектури, історії та культури.

щодо технічної альтернативи 2. Не розглядається

щодо територіальної альтернативи 1.

Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, охоронні обмеження згідно діючих нормативних документів

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля.

Друга категорія 13 Господарську діяльність Господарську діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності зі ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23.05.2017 року.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.

Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях.

Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля. Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля  що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України Спеціальний дозвіл на користування надрами (що видається Державною службою геології та надр України 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , Відділ оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд.35. , OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, Котяш Лада Павлівна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора