A A A K K K
для людей з вадами зору
ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Полтавська область

В УКРАЇНІ ПРОВОДИТЬСЯ СОЦІАЛЬНА КАМПАНІЯ ЩОДО БОРОТЬБИ З РАКОМ МОЛОЧНОЇ ЗАЛОЗИ – «ОБІЦЯЙ СОБІ БЕРЕГТИ СЕБЕ»

Дата: 10.08.2021 15:59
Кількість переглядів: 201

В Україні проводиться соціальна кампанія щодо боротьби з раком молочної залози – «Обіцяй собі берегти себе»

 

Благодійний фонд «Квітна» спільно з селебрітіс ініціював проведення в Україні соціальної кампанії з боротьби з раком молочної залози - «Обіцяй собі берегти себе».

Рак молочної залози - один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жінок. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності - пізня діагностика. Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проекті: Сходи до мамолога - збережи життя.

«Обіцяй собі берегти себе» – соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії – здорова і щаслива українка. Врятувати одне життя – значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проект носить назву: Обіцяй собі берегти себе.

Соціальна реклама та активна інформаційна діяльність здійснюються в рамках проекту «Обіцяй собі берегти себе», що покликаний мотивувати жінок до проведення щорічних скринінгових оглядів у лікаря-мамолога. У свою чергу, названі вище проекти є частиною масштабної інформаційної кампанії благодійного фонду «Квітна». До кампанії також належать такі проєкти як: «День М», «Відведи маму, сходи з дружиною, розкажи сестрі», «Вони хочуть бути разом» та «Пішла, щоб повернутись». Як свідчать дані опитування фонду, кожна восьма киянка, яка вперше звернулась до лікаря-мамолога, вирішила звернутись через соціальну рекламу фонду, яку побачила у столиці.

Відтак, звертаючись до різної цільової аудиторії БФ «Квітна» має на меті суттєво вплинути на зниження рівня смертності від раку молочної залози через профілактику та раннє виявлення недуги. Результативність такого підходу підтверджена світовим досвідом.

Довідка:

БФ «Квітна» створено у 2016 році. Метою діяльності Фонду є боротьба з раком молочної залози в Україні, а також надання допомоги хворим на інші види онкологічних захворювань. Відтак, в рамках цієї діяльності БФ «Квітна» надає фінансову допомогу жінкам, хворим на рак молочної залози та здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність задля інформування про запобігання розвитку хвороби у жінок та проведення ранньої діагностики раку.

БФ «Квітна», реалізовуючи свої статутні цілі, також здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність з метою запобігання виникненню раку молочної залози у жінок в Україні, а також реалізує інформаційні кампанії, спрямовані на раннє виявлення раку молочної залози у жінок, яке суттєво збільшує шанси жінок на одужання.

https://youtu.be/7CAWnauxorc

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора