НЕПОВТОРНИЙ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Неповторний фірмовий стиль створений для покращення іміджу Пенсійного фонду
Не тільки закордонний, але й уже і наш діловий вітчизняний досвід свідчать про необхідність турботи про підвищення престижу організації, створення їй відповідного образу з боку громадськості, управління його сприйняттям. Державним структурам позитивний імідж забезпечує зв’язок з групами населення, партнерами, споживачами послуг, засобами масової інформації.
Особливе значення імідж має для великих та добре відомих державних організацій, - таких, як Пенсійний фонд України. Тому для розбудови свого іміджу пенсійні установи працюють над такими напрямками:
- формування своєї організаційної культури, що включає зовнішній вигляд, сучасність планування приміщень, дизайн обладнання, емблему на одязі співробітників, стилі їх спілкування, норми, традиції та ритуали тощо;
- створення “репутації перспективної організації”, узагальнення своїх цінностей, успіхів, історії, поширення інноваційних процесів, випуск нових послуг тощо.
Наразі фірмовий стиль Пенсійного фонду України сформований і починає широко впроваджуватися на підставі відповідної постанови правління Фонду від 18 травня 2021 року. Його складовими є логотип, брендбук, візитки, бейджи, конверти, упаковка, спеціальні бланки тощо. Пропонуємо ознайомитися з окремими елементами нашого неповторного фірмового стилю.
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області