A A A K K K
для людей з вадами зору
ПОЛТАВСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Полтавська область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАФТОГАЗДІЯ» 44508495

Дата: 09.09.2024 14:28
Кількість переглядів: 83

Додаток 2

до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля
Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 9439
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля, для паперової версії
зазначається суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці

впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАФТОГАЗДІЯ» 44508495
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04119, місто Київ, вул.Хохлових Сім'ї, будинок 8, літера 20д
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Облаштування Майорівської площі. Реконструкція Майорівської УКПГ.
Технічна альтернатива 1.
Реконструкція Майорівської УКПГ передбачається шляхом влаштування блоку холодильної
установки (БХУ) та допоміжного технологічного обладнання. Передбачається забезпечення
охолодження та циркуляції холодоносія в проміжному контурі охолодження газу установки
низькотемпературної сепарації Майорівської УКПГ з метою забезпечення показників якості газу,
який подається в систему магістральних газопроводів. Кількість природного газу підготовки
блоком становить 100-700 тис.м3/добу. Температура охолодження газу – від -18 до -10 °. Ддя
резервування електропостачання обладнання Майорівської УКПГ передбачається встановлення
дизель-генераторів.
Технічна альтернатива 2.

Щодо будівництва холодильної установки, розглядалась альтернатива влаштування двох
технологічних блоків (БХУ-1, БХУ-2), але враховуючи те, що при цьому збільшуються викиди під
час монтажних робіт і експлуатації та використовуватиметься додаткова територія Майорівської
УКПГ, обрано варіант будівництва холодильної установки з одного технологічного блоку
потужністю 100-700 тис.м3/добу природного газу.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Полтавська обл. Полтавський р-н за межами населеного пункту
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Великорублівська сільська громада Полтавського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Полтавський р-н .
Реконструкція передбачається в межах існуючого майданчику Майорівської установки
комплексної підготовки нафти і газу. Майорівська установка комплексної підготовки нафти і газу
розташована на майданчику в межах адміністративного підпорядкування Великорублівської
сільської територіальної громади Полтавського району Полтавської області, в межах земельних
ділянок кадастровим номером 5322281900:00:001:0646 (площею 6,6201 га) та
5322281900:00:00:0124 (площею 6,6201 га), на підставі правовстановлюючих документів на
користування землею, оформлених у відповідності до законодавства України. Відстань між УКПГ
та межами найближчого населеного пункту, с. Майорівка, складає понад 3000 м на північний
схід. Відведення додаткових площ земельних ділянок під об’єкти будівництва не передбачається.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Полтавський р-н .
Щодо планованої діяльності по реконструкції Майорівської УКПГ, територіальна
альтернатива не розглядається у зв’язку з планованим проведенням робіт на існуючій та
облаштованій земельній ділянці Майорівської УКПГ. Додаткового відведення земельної ділянки
не передбачається. Територіальна альтернатива не розглядається.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності дасть можливість забезпечення енергоресурсами населення
і промисловості, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень грошових коштів у
бюджет району, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. В
економічному відношенні район, переважно, сільськогосподарський. Місцеве населення
зацікавлене у розвитку нафтогазовидобувної галузі, оскільки розподіл коштів між бюджетами
різних рівнів передбачає 2% рентної плати за користування надрами до районних бюджетів, 2%
до обласних бюджетів за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів
та 1% до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (якщо створено ОТГ, то
вона отримує 3%, а до районного бюджету кошти не надходять). З метою недопущення
погіршення соціально-економічного стану районів планованої діяльності при експлуатації
об’єктів та обладнання, використовуються сучасні екологічно безпечні технології.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Майорівська УКПГ призначена для: - відділення природного газу, конденсату та супутньо-
пластової води (СПВ) з видобутої продукції, що надходить від проектних газових свердловин

газоконденсатного родовища по індивідуальним газопроводам-шлейфам; - підготовки (осушення)
газу, стабілізації конденсату до товарних кондицій, очищення СПВ перед поверненням її в пласт;
- накопичення та відвантаження кінцевої продукції. Кінцевими продуктами на виході з УКПГ є
товарний газ, стабільний конденсат та підготовлена до повернення в пласт СПВ. Підготовлений
газ направляється: по газопроводу-підключення в магістральний газопровід. Режим роботи УКПГ
цілодобовий та складає 8760 годин (365 діб) в рік. Реконструкція Майорівської УКПГ
передбачається шляхом: - Встановлення та підключення, до діючих комунікацій Майорівської
УКПГ, блоку холодильної установки (БХУ) УОГ 1500/18-2x2В загальнопромислового виконання; -
Влаштування вузла фільтрації холодоносія на вході блоку БХУ; - Під’єднання проектних
трубопроводів до існуючих комунікацій провести без зупинки технологічного процесу
Майорівської УКПГ; - Теплоізоляцію технологічного обладнання та трубопроводів. -
Встановлення та підключення, до діючих комунікацій технологічної лінії НТС-2 Майорівської
УКПГ проектного сепаратора С-1-3; - Збірний колектор від ВВС до проектного сепаратора С-1-3 з
врахуванням підключення перспективних свердловин; - Облаштування та підключення до
існуючих комунікацій дренажної ємності, для можливості дренування МЕГ; - Встановлення
дизель-генераторів для резервування електропостачання технологічного обладнання, насосів,
компресорів, промислового електрообігріву та обігріву побутових приміщень. Кількість
природного газу підготовки блоком становить 100-700 тис.м3/добу. Згідно Закону України «Про
оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів
планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці
впливу на довкілля – ст. 3, ч. 3, п. 4 (зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу
природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу,
газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу);
поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500
квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і
більше); ст.3, ч.3, п.14 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов
провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження
планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне
переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у
пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до
критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України).
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження
планованої діяльності, зокрема: - Закон України «Про охорону навколишнього природного
середовища»; Закон України «Про управління відходами»; Закон України «Про охорону
атмосферного повітря», Закон України «Про природно-заповідний фонд», Водний Кодекс,
Земельний Кодекс, Кодекс України Про надра, «Державні санітарні правила планування та
забудови населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства охорони здоров’я України від
19 червня 1996 року No173, та ін. Виконання вимог щодо раціонального використання природних
ресурсів та охорони надр. Виконання правил протипожежної безпеки. Використання
обладнання, яке сертифіковане на території України.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного
забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих
речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та
відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів, дотримання розмірів зон
санітарної охорони водозаборів, дотримання значень ГДК в ґрунтах, поверхневих та підземних
водах; збереження різноманіття об’єктів рослинного й тваринного світу, недопустимості
погіршення середовища існування, шляхів міграції та розмноження тварин; недопущення
здійснювання господарської діяльності у прибережних захисних смугах, дотримання охоронних
зон газопроводів-шлейфів, відповідно до вимог нормативних документів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
- організація відведення дощових та талих вод; - дотримання зони санітарної охорони навколо
існуючої водної свердловини; - всі трубопроводи, підземні резервуари і металеві комунікації
підлягають антикорозійному захисту; - розробка та виконання комплексу технологічних,
технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи; - проведення
контрольно-аналітичних досліджень стану атмосферного повітря, водного середовища та облік
відходів з передачею їх спеціалізованим підприємствам; - періодичне навчання та атестація
персоналу з правил експлуатації обладнання, техніки безпеки та охорони навколишнього
середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
- компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і
виробничої санітарії; - покриття доріг, проїздів, майданчиків бетонним покриттям.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На стадії будівництва: Атмосферне повітря: джерелами потенційного впливу можуть бути:
робота будівельної техніки, зварювання та газова різка металу, вилучення-навантажувальні
роботи, фарбування металоконструкцій. Геологічне середовище (надра): вплив не
передбачається. Водне середовище: вплив на підземні води можливий в разі порушення техніки
безпеки під час будівельних робіт. На питні потреби передбачається використання бутильованої
привозної води. Рельєф, ґрунти, ландшафт: вплив не передбачається. Будівельні роботи
відбуватимуться на влаштованому майданчику. Додаткового відведення земель не
передбачається. Шум, вібрація: можливе шумове навантаження за рахунок роботи техніки, яка
використовується для будівельних робіт, та руху автотранспорту. Відходи: можливе утворення -
тари металевої, залишки електродів, шлам септиків, масне ганчір’я, ТПВ. Відходи тимчасово
розміщуються у спеціально відведених місцях відповідно до класу небезпеки, звідки видаляються
на утилізацію згідно укладених договорів з спеціалізованими підприємствами. Під час

експлуатації: Атмосферне повітря: вплив від: дихальних та запобіжних клапанів ємностей та
резервуарів, насосного обладнання, труб спалювальних установок, дренажної ємності.
Геологічне середовище (надра): вплив не передбачається. Водне середовище: техногенний вплив
на підземні води можливий в разі порушення технологічних процесів чи можливих наслідків
аварійних ситуацій. Рельєф, ґрунти, ландшафт: вплив на ґрунт промислових об’єктів в робочому
режимі їх експлуатації мінімальний і може бути помітним лише у випадках порушення
нормального технологічного процесу або при недбалому проведенні ремонтних операцій, як на
всіх техногенних об’єктах нафтогазопромислового комплексу. Шум, вібрація: можливе шумове
навантаження за рахунок роботи насосного та технологічного обладнання. Відходи: під час
експлуатації можливе утворення відходів від роботи обслуговуючого персоналу та очистки газу
від сірководню. Поводження з відходами регулюється вимогами Закону України «Про управління
відходами».
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної
зони та виділених земельних ділянок під провадження планованої діяльності, при експлуатації
обладнання, машин та іншого обладнання.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка
вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму
нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів
їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних)
15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля;
гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції
(ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких
становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту
з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля».

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Полтавської ОВА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації ,
36000, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, eko@adm-pl.gov.ua, (0532) 56-95-08,
Олейніков Сергій Олексійович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора